Veckan som gått!

Ja nu tänkte jag att jag skulle börja skriva igen va ju ett tag sen jag skrev. har bara haft mycket att göra bara.

Onsdagen 4/2: Jag var hemma med viktoria för hon va lite förkyld. Vi gick hem till min mamma och satt där ett tag och drack kaffe och pratade. Då plötsligt fick jag ett meddelande av Jessie, hon undrade om vi hade lust att följa med till öppna förskolan. Klart vi hade det, alltid trevligt att träffa henne och hennes söta son Jacob. Så vi bestämde att mötas på torget halv elva och sen gå ner tillsammans. Väl framme lekte barnen och jag och jessie satt och prata om allt. Känns skönt att kunna prata med henne. Som orkar höra på alla problem man har och så. Glad är jag för att jag lärde känna henne. Sen vid tolv gick vi därifrån vidare till maddes. Viktoria somnade på vägen ditt så det va skönt. men jacob var vaken men han va snäll tyckte jag. där åt vi bakad potatis och drack läsk. När vi väl var klara med det gick vi en runda innan vi bestämde oss för att gå hemmåt. Väl hemma låg Erik i sängen sjuk. Så jag fick göra middagen den kvällen. sen hände inte så mycket mer.

Torsdag 5/2: PÅ torsdagen hände inte så mycket på dagen. Mer än att Lina och gulliga nellie var här.
Vi satt och pratade och hade det trevligt. som vanligt. hon e ju som en syster för mig. har känt henne sen jag va
9år tror jag det va. Så det är ett bra tag sen.

Fredagen 6/2: Gick jag och viktoria hem till min systers mamma Yvonne, för jag skulle få pengar av henne. Pga att jag hade beställt ett par skor till henne. Där drack jag en kopp kaffe och prata lite. Sen kom Erik och hämta oss för att köra oss till unga mamma gruppen. Där gjorde vi gips avtryck, pratade och fikade. Sen gick vi ner på city gross och handlade till maten. Pappa skulle komma hem till oss och äta. Det blev flygande jacob. Gott som attan. Han stanade ett bra tag. Trevligt va det. Inte varje dag man träffar han fast han bor i samma stad. Älskar han jätte mycket, lika mycket som resten av min familj och mina närmaste vänner.

Lördagen 7/2: Vi gick upp tidigt för att åka till malmö, där det var jordbruksmässa. Där var en massa kor, grisar, hästar och alpakor. Kan ju säga så att det va ju inget för mig men viktoria tyckte det va roligt med alla djuren. Erik tyckte också det va kul för där va ju en massa grävmaskiner och såna saker. Vi var där med eriks föräldrar och hans bror och fru och viktorias kusiner. Vi åkte hem efter ca två och en halv timmes tid. Då stack vi hem till min mamma och hennes kille. Där va vi ett tag bara för jag började må dåligt. Åkte hem och la mig på soffan och vilade lite. Då började min förkylning och feber komma. På kvällen skulle vi hem till Eriks kompis Fredrik och hans tjej Malin. Där vi skulle äta middag. Jag kännd6e inte alls för det men vi hade ju sagt att vi skulle komma så det va bara att göra vi sig för att åka dit. Där åt vi, kollade på tv och prata till klockan var tio då vi bestämde oss för att åka hem. viktoria va ju dötts trött. Sen när vi väl kom hem gick vi och la oss i sägen direkt.

Söndagen 8/2: Jag vaknade vid 9 tiden och mådde jätte dåligt. Hatar att vara sjuk. Men va tvungen att tvätta hade inte gjort det på över en vecka så jag tyckte det va dags. Det bästa är ju att man har tvättmaskin och torktumlare i lägenheten så man slipper springa upp och ner. När jag väl hade satt igång den första la jag mig på soffan och kolla på film. * Inte utan min dotter* Har ni inte sätt den rekomenderar jag er att se den. Så jävla bra. Mamma kom hit en runda för att kolla hu det var med mig. Men hon kunde ju inte göra så mycket fast jag mådde dåligt. Vi spelade en runda skippo sen gick hon hem. Erik gjorde mat. soppa blev det. Hade ingen apptit men va tvungen att äta ju. Det va den veckan. Nu kommer det en nu.

Måndag 9/2: Har inte hänt så mycket än. Ville bara berätta att jag ska kolla på en lägenhet idag. Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Jacob

tack gumman va go du är=)

glad att jag lärde känna dig oxå verkligen=)

Tråkigt att jag inte kunde komma på u.m ville oxå göra gips=( Äntligen uppdaterar du lite haha..men vi ses imorgon puss på er!

p.s ´du måste ha bilder gumman, ja juste måste skicka till dig, du får skicka bilderna du har oxå=)

2009-02-09 @ 23:50:02
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Alexandra

För att få extra plus i tävligen du valt att tävla i på min blogg,lägg till mig på Bloglovin! Lyckatill!!

2009-02-12 @ 08:00:41
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

å va söt=) jag vill oxå ha en sån fin nalle till jacob=) vem har köpt den?

varför uppdaterar du inte?kram

2009-02-15 @ 23:46:07
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob

jaha okey, trevligt att få sånt juh=) har du fullt upp med plugget?kram

2009-02-16 @ 17:05:57
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: joyce

ja köpte den hos telia ! :)

kram

2009-02-19 @ 19:44:44
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0